Ai nevoie de ajutor?

Simplu si in siguranta, in 3 pasi.

PAS 1 - Accesează mybank.salt.bank

Introdu utilizatorul și parola primite prin SMS, iar apoi apasă butonul CONECTARE.

PAS 2 - Apasă pe TRIMITE CODURILE DE ACTIVARE, în cazul în care nu ai primit deja SMS cu cele 2 coduri (valabile 24 ore).

Din Google Play sau Apple Store descarcă și instaleazăi pe telefonul mobil aplicația mToken, necesară pentru conectare și autorizare tranzacții în myBank. După instalare aplicația trebuie activată - vezi mai jos cum.

        

Tot în acest pas trebuie să schimbi parola, iar optional poți modifica și utilizatorul.


Cum activezi mToken?

  >> Deschide mToken pe telefonul mobil.
  >> Introdu cele 2 coduri de activare din 8 cifre (primite prin SMS).
  >> Setează un PIN format din 4 cifre.
  >> Reține indiciul/steagul țării, cu el veti fi sigur ca ai introdus corect PINul la fiecare utilizare.

 


PAS 3 - Ai activat mToken? Mai departe continuă în myBank

După completarea câmpurilor din pasul 2, apasă pe CONTINUĂ.

Pe telefon primești notificare pentru confirmarea conectării.

Deschide notificarea mToken, introdu codul PIN și confirmă conectarea în platforma myBank.

Întoarce-te în platforma myBank!

Daca nu primești notificarea mToken pe telefon, apasă butonul RETRIMITE sau pe link-ul de sub acesta, pentru autentificare manuală și urmează instrucțiunile de mai jos:

 

 

 

 

 

  • Accează pe telefonul mobil aplicația mToken
  • Intră în secțiunea Cod autentificare, din meniu
  • Introdu codul de autentificare în platforma de internet banking și apasă CONECTARE.

    

 

Pentru ajutor la prima conectare în platforma de internet banking myBank, ai la dispozitie Contact center la *4455!