Plată rate

Alege modul potrivit ție pentru a plăti ratele cardurilor de credit sau ale creditelor!

Pentru plata ratelor, ai la dispozitie mai multe variante:

  • Prin intermediul platformei de internet banking myBank, dacă ai și un alt cont la noi, în afara celui aferent produsului de creditare.
  • Ordin de plată (transfer) din contul deschis la o altă bancă către contul produsului tău de creditare.
  • Simplu! Scanând codul de bare aferent IBAN-ului:
    • la ghișeele Băncii Transilvania, conform programului de lucru;
    • la automatele de plată BT Express, 24/24h;
    • la Stațiile de Plată SelfPay, 24/24h.

Nu ai un cod de bare pentru IBAN-ul produsului de creditare deținut? Generează unul aici.

În cazul în care alegeți modalitățile mai sus menționate pentru plata ratelor de credit, vă rugăm să aveți în vedere că plata ratei se va înregistra în următoarea zi bancară celei în care ați efectuat plata. Astfel, vă rugăm să vă asigurați că efectuați plata cu minimum 24 de ore înainte de ziua scadenței.

Ce sunt Stațiile de Plată SelfPay

SelfPay este una dintre cele mai extinse rețele de automate de plată neasistată, la care poți alege să plătești ratele creditelor sau ale cardurilor de credit, dar și facturile la utilități

  • Simplu și ușor de folosit: în doar câțiva pași, efectuezi plata
  • Economisești timp – stațiile de plată SelfPay pot fi chiar în drumul tău, află care este cea mai apropiată locație de tine
  • Fără costuri suplimentare – acest serviciu este pus gratuit la dispoziția ta

Plata facturilor

Plătești facturile în drum spre casă, la stațiile de plată SelfPay

Dacă dorești să economisești timp și să eviți statul la coadă, alege Stația de Plată SelfPay din drumul tău spre casă sau spre serviciu și folosește-o pentru plata rapidă a facturilor:

  • De furnizare a telefoniei mobile/fixe și internet
  • Pentru diferite servicii de utilități

Operațiunea de plată se realizează foarte simplu:

  • Selectezi furnizorul pe care vrei să îl plătești
  • Scanezi factura sau introduci codul de client
  • Introduci suma de plată indicată pe factură, la care adaugi suma aferentă comisionului pentru folosirea acestui serviciu

Înregistrarea plății în contul furnizorului de utilități se face în termen de maxim 4 zile lucrătoare de la depunerea banilor la Stația de Plată SelfPay.

Comisionul pentru plată a facturilor de utilități prin Stațiile de Plată SelfPay este de 0,6% din valoarea plății efectuate, dar nu mai puțin de 5 lei/plată efectuată și este afișat în momentul efectuării plății pe ecranul Stației de Plată SelfPay.

Întrebări & răspunsuri

Tot ce trebuie să știi despre SelfPay!

Pot anula o tranzacție și primii banii înapoi?

Tranzacțiile pot fi anulate numai înaintea efectuării plății. O dată ce tranzacția s-a finalizat cu succes, aceasta nu mai poate fi anulată. Doar în cazul unei tranzacții nereușite, vă rugăm să contactați serviciul Customer Service SelfPay pentru a solicita restituirea banilor în contul dumneavoastră bancar.

Ce fac dacă aparatul s-a blocat, îmi arată o defecțiune sau o eroare în timpul tranzacției?

Contactează serviciul Customer Service SelfPay la numărul 021.529.71.01, iar unul dintre operatori va rezolva problema în cel mai scurt timp.

Ce se întâmplă dacă plătesc mai mult decât valoarea ratei lunare?

Sumele depuse suplimentar le vei regăsi în contul curent în cazul plății creditelor Salt Bank sau în contul de card dacă ai plătit rata cardului Credit card.

În cazul facturilor de utilități, dacă suma de plată de pe factura ta conține zecimele îți recomandăm să rotunjești suma și să introduci suma totală rezultată dintre valoarea rotunjită a facturii și a comisionului de operațiune (3 lei). Sumele plătite suplimentar ajung la furnizorul de utilități în contul tău de client, urmând a fi scăzute din valoarea următoarei facturi.

Ce se întâmplă dacă plătesc mai puțin decât valoarea ratei lunare?

Aparatul va înregistra suma introdusă de tine și plata se va procesa în limita sumei introduse.

Astfel, în cazul ratelor lunare, dacă vei plăti mai puțin decât suma datorată lunar (rata lunară la credit sau sumă minimă de plată la cardul de credit) și nu reușești să depui în timp util diferența necesară (luând în considerare și termenul necesar pentru procesarea operațiunii) vei înregistra restanțe la plată și vei datora astfel penalități conform contractului/contractelor pe care le-ai semnat în acest sens cu Salt Bank.

Pentru facturile de utilități, dacă vei plăti o sumă mai mică decât valoarea totală a facturii de utilități și a comisionului aferent plății facturilor de utilități prin stațiile de plată SelfPay, vei apărea cu restanță la plată către furnizorul tău care îți prestează serviciul de utilități.

Ce se întâmplă dacă plătesc doar suma care acoperă valoarea facturii și nu și comisionul pentru plata facturilor de utilități prin Stațiile de Plată SelfPay?

Suma totală plătită trebuie să acopere valoarea facturii și a comisionului perceput pentru tranzacție (5 lei).

În cazul în care suma plătită este mai mică decât valoarea facturii sau nu acoperă și comisionul de 5 lei, din suma introdusă în aparat se va reține comisionul de 5 lei, urmând că diferența să fie transferată către furnizorul de utilități. Suma transferată fiind mai mică decât suma datorată, vei apărea cu restanță la plată către furnizorul tău care îți prestează serviciul de utilități pe care l-ai plătit prin stația de plată SelfPay.

Ce fac dacă aparatul nu mi-a eliberat chitanța?

Contactează serviciul Customer Service SelfPay la numărul 021.529.71.01, iar unul dintre operatori va rezolva problema în cel mai scurt timp.

Unde pot găsi stații de plată SelfPay?

Stațiile de Plată pot fi găsite în rețele de retail modern (Mega Image, Profi, Penny, Kaufland, Carrefour), centre comerciale, piețe, benzinării, magazine de proximitate și sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care magazinele sunt deschise.

Informații utile

Unde găsești stații de plată SelfPay, unde suni dacă întâmpini dificultăți de plată?

Dacă întâmpini dificultăți la plată prin Stațiile de Plată SelfPay contactează serviciul Customer Service SelfPay 021.529.71.01, apelabil:

Luni - Vineri: 8:00 – 21:00;                                                        

Sâmbătă - Duminică, sărbători legale: 09:00 – 17:00

 

Găsește cea mai apropiată Stație de Plată SelfPay aici.