Idea::plata rate

Poti alege sa platesti ratele cardurilor de credite sau ale creditelor tale!

ZebraPay este una dintre cele mai extinse retele de terminale de plata tip self-pay la care poti alege sa platesti ratele cardurilor de credite sau ale creditelor tale Idea::

  • Simplu si usor de folosit: in doar cativa pasi, efectuezi plata
  • Economisesti timp – terminalele ZebraPay pot fi chiar in drumul tau, afla care este cea mai apropiata locatie de tine
  • Fara costuri suplimentare – acest serviciu este pus gratuit la dispozitia ta

Cum faci plata ratelor

Detalii complete in infograficul de mai jos!

Pentru a putea plati rapid ratele prin terminalele ZebraPay trebuie indeplinite doua conditii :

  1. Sa detii un produs de creditare la Idea::Bank (card de credit sau credit de nevoi personale)
  2. Sa ai codul de bare aferent produsului tau sau sa cunosti cifrele care il compun

Plata ratelor tale prin terminalele ZebraPay se face foarte usor. Parcurge pas cu pas ghidul alaturat pentru a te convinge cat este de usor.

Iti amintim ca inregistrarea platii aferente creditului sau cardului de credit se face in termen de maxim 4 zile lucratoare de la depunerea banilor la terminalul ZebraPay. Pentru a evita intarzieri la plata sau penalitati, asigura-te ca vei efectua platile tinand cont de acest aspect. 

Idea::plati facturi

Platesti facturile in drum spre casa, la terminalele ZebraPay

Daca doresti sa economisesti timp si sa eviti statul la coada, alege terminalul ZebraPay din drumul tau spre casa sau spre serviciu si foloseste serviciul Idea::plati facturi pentru plata rapida a facturilor:

  • De furnizare a telefoniei mobile/fixe si internet
  • Pentru diferite servicii de utilitati

Operatiunea de plata se realizeaza foarte simplu:

  • Selectezi furnizorul pe care vrei sa il platesti
  • Scanezi factura sau introduci codul de client
  • Introduci suma de plata indicata pe factura, la care adaugi suma aferenta comisionului pentru folosirea acestui serviciu

Inregistrarea platii in contul furnizorului de utilitati se face in termen de maxim 4 zile lucratoare de la depunerea banilor la terminalul ZebraPay.

Comisionul pentru plata facturilor de utilitati prin terminalele ZebraPay este de 3 lei/plata efectuata si este afisat in momentul efectuarii platii pe ecranul terminalului.

Intrebari & raspunsuri

Tot ce trebuie sa stii despre ZebraPay

Pot anula o tranzactie si primii banii inapoi?

Tranzactiile pot fi anulate numai inaintea efectuarii platii. O data ce tranzactia s-a finalizat cu succes, aceasta nu mai poate fi anulata. Doar in cazul unei tranzactii nereusite, banii pot fi recuperati de la sediul ZebraPay din Bld. Dacia nr. 153-155, pe baza chitantei emisa de terminal.

Ce fac daca aparatul s-a blocat, imi arata o defectiune sau o eroare in timpul tranzactiei?

Contacteaza Relatii Clienti ZebraPay la numarul 021.529.71.01, iar unul dintre operatori va rezolva problema in cel mai scurt timp.

Ce se intampla daca platesc mai mult decat valoarea ratei lunare?

Sumele depuse suplimentar le vei regasi in contul curent in cazul platii creditelor Idea::Bank sau in contul de card daca ai plata rata cardului Idea::credit card.

In cazul facturilor de utilitati, daca suma de plata de pe factura ta contine zecimele iti recomandam sa rotunjesti suma si sa introduci suma totalka rezultata dintre valoarea rotunjita a facturii si a comisionului de operatiune (3 lei). Sumele platite suplimentar ajung la furnizorul de utilitati in contul tau de client, urmand a fi scazute din valoarea urmatoarei facturi.

Ce se intampla daca platesc mai putin decat valoarea ratei lunare?

Aparatul va inregistra suma introdusa de tine si plata se va procesa in limita sumei introduse.

Astfel, in cazul ratelor lunare, daca vei plati mai putin decat suma datorata lunar (rata lunara la credit sau suma minima de plata la cardul de credit) si nu reusesti sa depui in timp util diferenta necesara (luand in considerare si termenul necesar pentru procesarea operatiunii) vei inregistra restante la plata si vei datora astfel penalitati conform contractului/contractelor pe care le-ai semnat in acest sens cu Idea::Bank.

Pentru facturile de utilitati, daca vei plati o suma mai mica decat valoarea totala a facturii de utilitati si a comisionului aferent platii facturilor de utilitati prin terminalele ZebraPay, vei aparea cu restanta la plata catre furnizorul tau care iti presteaza serviciul de utilitati.

Ce se intampla daca platesc doar suma care acopera valoarea facturii si nu si comisionul pentru plata facturilor de utilitati prin terminalele ZebraPay?

Suma totala platita trebuie sa acopere valoarea facturii si a comisionului perceput pentru tranzactie (3 lei).

In cazul in care suma platita este mai mica decat valoarea facturii sau nu acopera si comisionul de 3 lei, din suma introdusa in aparat se va retine comisionul de 3 lei, urmand ca diferenta sa fie transferata catre furnizorul de utilitati. Suma transferata fiind mai mica decat suma datorata, vei aparea cu restanta la plata catre furnizorul tau care iti presteaza serviciul de utilitati pe care l-ai platit prin terminalul ZebraPay.

Ce fac daca aparatul nu mi-a eliberat chitanta?

Contacteaza Relatii Clienti ZebraPay la numarul 021.529.71.01, iar unul dintre operatori va rezolva problema in cel mai scurt timp.

Unde pot gasi terminalele ZebraPay?

Terminalele ZebraPay sunt disponibile in locatii precum  supermarket-uri, hipermarket-uri, Cash&Carry, centre si galerii comerciale, piete agroalimentare,  universitati si campusuri universitare, colegii, licee si benzinarii. Aici poti gasi lista locatiilor ZebraPay.

Informatii utile

Unde gasesti terminalele ZebraPay, unde suni daca intampini dificultati de plata

Daca intampini dificultati la plata prin terminalele ZebraPay contacteaza serviciul de relatii clienti ZebraPay 021.529.71.01, apelabil:

L-V: 9:00 – 21:00;                                                        

S-D, sarbatori legale: 09:00 – 18:00

 

Gaseste cel mai apropiat terminal ZebraPay aici.