Idea::plată rate

Poți alege să plătești ratele cardurilor de credite sau ale creditelor tale!

ZebraPay este una dintre cele mai extinse rețele de terminale de plată tip self-pay la care poți alege să plătești ratele cardurilor de credite sau ale creditelor tale Idea::

  • Simplu și ușor de folosit: în doar câțiva pași, efectuezi plata
  • Economisești timp – terminalele ZebraPay pot fi chiar în drumul tău, află care este cea mai apropiată locație de tine
  • Fără costuri suplimentare – acest serviciu este pus gratuit la dispoziția ta

Cum faci plata ratelor

Detalii complete în infograficul de mai jos!

Pentru a putea plăti rapid ratele prin terminalele ZebraPay trebuie îndeplinite două condiții :

  1. Să deții un produs de creditare la Idea::Bank (card de credit sau credit de nevoi personale)
  2. Să ai codul de bare aferent produsului tău sau să cunoști cifrele care îl compun

Plata ratelor tale prin terminalele ZebraPay se face foarte ușor. Parcurge pas cu pas ghidul alăturat pentru a te convinge cât este de ușor.

Infografic ZebraPay

Îți amintim că înregistrarea plății aferente creditului sau cardului de credit se face în termen de maxim 4 zile lucrătoare de la depunerea banilor la terminalul ZebraPay. Pentru a evita întârzieri la plată sau penalități, asigură-te că vei efectua plățile ținând cont de acest aspect. 

Idea::plăți facturi

Plătești facturile în drum spre casă, la terminalele ZebraPay

Dacă dorești să economisești timp și să eviți statul la coadă, alege terminalul ZebraPay din drumul tău spre casă sau spre serviciu și folosește serviciul Idea::plăti facturi pentru plata rapidă a facturilor:

  • De furnizare a telefoniei mobile/fixe și internet
  • Pentru diferite servicii de utilități

Operațiunea de plată se realizează foarte simplu:

  • Selectezi furnizorul pe care vrei să îl plătești
  • Scanezi factura sau introduci codul de client
  • Introduci suma de plată indicată pe factură, la care adaugi suma aferentă comisionului pentru folosirea acestui serviciu

Înregistrarea plății în contul furnizorului de utilități se face în termen de maxim 4 zile lucrătoare de la depunerea banilor la terminalul ZebraPay.

Comisionul pentru plată a facturilor de utilități prin terminalele ZebraPay este de 3 lei/plata efectuată și este afișat în momentul efectuării plății pe ecranul terminalului.

Întrebări & răspunsuri

Tot ce trebuie să știi despre ZebraPay

Pot anula o tranzacție și primii banii înapoi?

Tranzacțiile pot fi anulate numai înaintea efectuării plății. O dată ce tranzacția s-a finalizat cu succes, aceasta nu mai poate fi anulată. Doar în cazul unei tranzacții nereușite, banii pot fi recuperați de la sediul ZebraPay din Bld. Dacia nr. 153-155, pe baza chitanței emisă de terminal.

Ce fac dacă aparatul s-a blocat, îmi arată o defecțiune sau o eroare în timpul tranzacției?

Contactează Relații Clienți ZebraPay la numărul 021.529.71.01, iar unul dintre operatori va rezolva problema în cel mai scurt timp.

Ce se întâmplă dacă plătesc mai mult decât valoarea ratei lunare?

Sumele depuse suplimentar le vei regăsi în contul curent în cazul plății creditelor Idea::Bank sau în contul de card dacă ai plătit rata cardului Idea::credit card.

În cazul facturilor de utilități, dacă suma de plată de pe factura ta conține zecimele îți recomandăm să rotunjești suma și să introduci suma totală rezultată dintre valoarea rotunjită a facturii și a comisionului de operațiune (3 lei). Sumele plătite suplimentar ajung la furnizorul de utilități în contul tău de client, urmând a fi scăzute din valoarea următoarei facturi.

Ce se întâmplă dacă plătesc mai puțin decât valoarea ratei lunare?

Aparatul va înregistra suma introdusă de tine și plata se va procesa în limita sumei introduse.

Astfel, în cazul ratelor lunare, dacă vei plăti mai puțin decât suma datorată lunar (rata lunară la credit sau sumă minimă de plată la cardul de credit) și nu reușești să depui în timp util diferența necesară (luând în considerare și termenul necesar pentru procesarea operațiunii) vei înregistra restanțe la plată și vei datora astfel penalități conform contractului/contractelor pe care le-ai semnat în acest sens cu Idea::Bank.

Pentru facturile de utilități, dacă vei plăti o sumă mai mică decât valoarea totală a facturii de utilități și a comisionului aferent plății facturilor de utilități prin terminalele ZebraPay, vei apărea cu restanță la plată către furnizorul tău care îți prestează serviciul de utilități.

Ce se întâmplă dacă plătesc doar suma care acoperă valoarea facturii și nu și comisionul pentru plata facturilor de utilități prin terminalele ZebraPay?

Suma totală plătită trebuie să acopere valoarea facturii și a comisionului perceput pentru tranzacție (3 lei).

În cazul în care suma plătită este mai mică decât valoarea facturii sau nu acoperă și comisionul de 3 lei, din suma introdusă în aparat se va reține comisionul de 3 lei, urmând că diferența să fie transferată către furnizorul de utilități. Suma transferată fiind mai mică decât suma datorată, vei apărea cu restanță la plată către furnizorul tău care îți prestează serviciul de utilități pe care l-ai plătit prin terminalul ZebraPay.

Ce fac dacă aparatul nu mi-a eliberat chitanța?

Contactează Relații Clienți ZebraPay la numărul 021.529.71.01, iar unul dintre operatori va rezolva problema în cel mai scurt timp.

Unde pot găsi terminalele ZebraPay?

Terminalele ZebraPay sunt disponibile în locații precum  supermarket-uri, hipermarket-uri, Cash&Carry, centre și galerii comerciale, piețe agroalimentare, universități și campusuri universitare, colegii, licee și benzinării. Aici poți găsi lista locațiilor ZebraPay.

Informații utile

Unde găsești terminalele ZebraPay, unde suni dacă întâmpini dificultăți de plată

Dacă întâmpini dificultăți la plată prin terminalele ZebraPay contactează serviciul de relații clienți ZebraPay 021.529.71.01, apelabil:

L-V: 9:00 – 21:00;                                                        

S-D, sărbători legale: 09:00 – 18:00

 

Găsește cel mai apropiat terminal ZebraPay aici.