Este important să ne anunți de fiecare data când datele companiei pe care o reprezinți se modifică, precum: denumirea, domeniul de activitate, asociații, adresa sediului social sau alte date cu privire la aceasta.
De ce trebuie actualizate datele companiei?
Conform cerințelor legale privind cunoaşterea clientelei (Legea nr. 129/2019), cât și conform Condițiilor Generale de Funcționare a Produselor și Serviciilor Bancare - Persoane Juridice pentru a beneficia de toate serviciile și produsele Idea::Bank este obligatorie actualizarea datelor companiei înregistrate în evidențele Băncii.
Cum poți actualiza datele?
Te invităm să ne contactezi la *4455 sau pe e-mail la adresa salut@idea-bank.ro.
Documente necesare?
În funcție de actualizarea pe care trebuie s-o realizezi, regăsește mai jos documente justificative necesare:
- Denumire client
- CUI/ Cod fiscal (pentru Persoană Fizică Autorizata/Asociație Familială care se transformă în Întreprindere Individuală / Întreprindere Familială) – dacă este cazul
- Adresa sediu social
- Adresa de corespondență
- Telefon | fax | adresa email
- Obiect de activitate (Cod CAEN)
- Beneficiarul real
- Modificări în structura Consiliului de Administratie | Consiliului Director
- Modificare reprezentant legal (inclusiv revocare)
- Adăugare / revocare persoane împuternicite să opereze în cont
- Modificări în structura acționariatului (asociați | acționari)
- Modificări de nivel al capitalului social
- Modificare forma de organizare
- Intrare sau ieșire în procesul de insolvență | reorganizare | faliment
- Modificare acte identitate persoane împuternicite pe cont
- Alte modificări ale actului constitutiv
1. Denumire client
- Actul entitatii juridice privind schimbarea;
- Actul constitutiv actualizat;
- Incheierea judecatoreasca privind admiterea schimbarii;
- Certificatul de Inregistrare Mentiuni eliberat de Registrul Comertului;
- Certificat inregistrare de la Registrul Comertului, dupa caz;
- Certificat constatator valabil (nu mai vechi de 30 de zile)
- Certificat nu mai vechi de 30 de zile eliberat de grefa judecatoriei/tribunalului sau Extras nu mai vechi de 30 de zile din Registrul national al persoanelor juridice fara scop patrimonial;
Nota: In cazul cabinetelor/societatilor civile este necesar actul entitatii juridice privind schimbarea si certificatul de inregistrare fiscala care sa ateste aceasta modificare.
2. CUI/ Cod fiscal (pentru Persoană Fizică Autorizată/Asociație Familială care se transformă în Întreprindere Individuală/ Întreprindere Familială) - dacă este cazul
- Certificat inregistrare de la Registrul Comertului (ultimul emis);
- Certificat constatator valabil (nu mai vechi de 30 de zile);
- Certificat inregistrare fiscala.
3. Adresa sediu social
- Actul entitatii juridice privind schimbarea;
- Actul constitutiv actualizat;
- Incheierea judecatoreasca privind admiterea schimbarii;
- Certificatul de Inregistrare Mentiuni eliberat de Registrul Comertului;
- Certificat inregistrare de la Registrul Comertului (ultimul valabil conform modificarilor), dupa caz;
- Certificat nu mai vechi de 30 de zile eliberat de grefa judecatoriei/tribunalului sau Extras nu mai vechi de 30 de zile din Registrul national al persoanelor juridice fara scop patrimonial;
- Certificat constatator valabil (nu mai vechi de 30 de zile).
Nota: In cazul cabinetelor/societatilor civile este necesar actul entitatii juridice privind schimbarea si certificatul de inregistrare fiscala care sa ateste aceasta modificare.
4. Adresa de corespondență
- Nu sunt necesare documente.
5. Telefon | fax | email
- Nu sunt necesare documente.
6. Obiect de activitate (Cod CAEN)
- Actul entitatii juridice privind schimbarea;
- Actul constitutiv actualizat;
- Incheierea judecatoreasca privind admiterea schimbarii;
- Certificatul de Inregistrare Mentiuni eliberat de Registrul Comertului;
- Certificat inregistrare de la Registrul Comertului, dupa caz;
- Certificat constatator valabil (nu mai vechi de 30 de zile);
- Certificat nu mai vechi de 30 de zile eliberat de grefa judecatoriei/tribunalului sau Extras nu mai vechi de 30 de zile din Registrul national al persoanelor juridice fara scop patrimonial;
Nota: In cazul cabinetelor/societatilor civile este necesar doar actul entitatii juridice privind schimbarea.
Nota: In cazul recodificarii CAEN (obiectul de activitate principal ramane acelasi, dar codul CAEN s-a modificat) este necesar doar certificatul de inregistrare de la Registrul Comertului.
7. Beneficiarul real
- Copia documentului de identitate al beneficiarilor reali;
- Declaratia privind beneficiarul real, depusa la Registrul Comertului.
8. Modificări în structura Consiliului de Administratie | Consiliului Director
- Actul entitatii juridice privind schimbarea;
- Incheierea judecatoreasca privind admiterea schimbarii;
- Certificatul de Inregistrare Mentiuni eliberat de la Registrul Comertului;
- Certificat constatator valabil (nu mai vechi de 30 de zile);
- Certificat nu mai vechi de 30 de zile eliberat de grefa judecatoriei/tribunalului sau Extras nu mai vechi de 30 de zile din Registrul national al persoanelor juridice fara scop patrimonial.
9. Modificare reprezentant legal
- Actul entitatii juridice privind modificarea;
- Incheierea judecatoreasca privind admiterea modificarii;
- Certificatul de Inregistrare Mentiuni eliberat de Registrul Comertului;
- Certificat constatator valabil (nu mai vechi de 30 de zile);
- Certificat nu mai vechi de 30 de zile eliberat de grefa judecatoriei/tribunalului sau Extras nu mai vechi de 30 de zile din Registrul national al persoanelor juridice fara scop patrimonial.
10. Adăugare/ revocare persoane împuternicite să opereze în cont
- In caz de adaugare, document de numire a noii persoane imputernicite sa opereze in cont;
- In caz de revocare, document prin care se revoca persoana imputernicita anterior;
- Certificat constatator valabil (nu mai vechi de 30 de zile) daca din alte documente existente la dosar nu rezulta dreptul persoanelor care numesc/revoca de a dispune revocarea /numirea.
11. Modificări în structura acționariatului (asociați | acționari)
- Actul constitutiv actualizat;
- Incheierea judecatoreasca privind admiterea schimbarii;
- Certificat de inregistrare mentiuni eliberat de la Registrul Comertului;
- Certificat constatator valabil (nu mai vechi de 30 de zile);
- Certificat nu mai vechi de 30 de zile eliberat de grefa judecatoriei/tribunalului sau Extras nu mai vechi de 30 de zile din Registrul national al persoanelor juridice fara scop patrimonial.
12. Modificări de nivel ale capitalui social
- Actul entitatii juridice privind schimbarea;
- Actul constitutiv actualizat;
- Incheierea judecatoreasca privind admiterea majorarii;
- Certificat de inregistrare mentiuni eliberat de la Registrul Comertului;
- Certificat constatator valabil (nu mai vechi de 30 de zile).
13. Modificare formă de organizare
- Actul constitutiv actualizat;
- Incheierea judecatoreasca privind admiterea modificarii;
- Certificat de inregistrare mentiuni eliberat de la Registrul Comertului;
- Certificat inregistrare de Registrul Comertului, dupa caz;
- Certificat constatator valabil (nu mai vechi de 30 de zile).
Nota: In cazul transformarii unei asociatii familiale in intreprindere familiala sau a unei persoane fizice autorizate in intreprindere individuala se solicita:
- Certificat de inregistrare (ultimul emis);
- Rezolutia directorului Registrul Comertului;
- Certificat de Inregistrare mentiuni eliberat de Registrul Comertului.
14. Intrarea/ ieșirea în procesul de insolvență/ reorganizare/ faliment
- Sentinta judecatoreasca de numire a administratorului judiciar/ lichidatorului;
- Imputernicire data de administratorul judiciar persoana juridica pentru persoana care va figura pe fisa specimenelor de semnatura (daca e cazul);
- Sentinta judecatoreasca privind iesirea din insolventa;
- Actele de identitate ale persoanelor cu specimen de semnatura in banca.
15. Modificare acte identitate persoane împuternicite pe cont
- Noile acte de identitate ale persoanelor cu specimen de semnatura in banca
Nota: In caz de modificare nume/prenume se vor solicita si urmatoarele documente (CASATORIE - certificatul de casatorie; DIVORT - hotararea judecatoreasca; alte cazuri - hotarare judecatoreasca)
16. Alte modificări ale actului constitutiv
- Actul entitatii juridice privind schimbarea;
- Actul constitutiv actualizat;
- Incheierea judecatoreasca privind admiterea schimbarea;
- Certificat de inregistrare mentiuni eliberat de Registrul Comertului;
- Certificat constatator valabil (nu mai vechi de 30 de zile);
- Certificat nu mai vechi de 30 de zile eliberat de grefa judecatoriei/tribunalului sau Extras nu mai vechi de 30 de zile din Registrul national al persoanelor juridice fara scop patrimonial.
Note:
-
In cazul in care se cumuleaza doua sau mai multe situatii de actualizare/modificare de date clienti, se vor prezenta toate seturile de documente aferente situatiilor de actualizare/modificare.
-
In functie de natura juridica a fiecarei entitati juridice in parte, se vor solicita documente specifice entitatii respective.
Banca își rezervă dreptul să solicite și alte documente, în cazul în care, în urma analizei documentelor prezentate, rezultă necesitatea unor informații suplimentare.