Este important să ne anunți de fiecare data când modifici datele personale, precum: actul de identitate, date de contact (telefon, e-mail, domiciliu), date despre angajator, cetățenia, țara de rezidență fiscală.
De ce trebuie actualizate datele personale?
Conform cerințelor legale privind cunoaşterea clientelei (Legea nr. 129/2019), cât și conform Condițiilor Generale de Funcționare a Produselor și Serviciilor Bancare - Persoane Fizice pentru a beneficia de toate serviciile și produsele Idea::Bank este obligatorie actualizarea datelor cu caracter personal înregistrate în evidențele Băncii.
Cum poți actualiza datele?
Te invităm să alegi una dintre opțiunile de mai jos pentru a ne anunța de fiecare dată când modifici datele personale:
Email salut@idea-bank.ro
Pe adresa de email salut@idea-bank.ro poți trimite datele cu caracter personal care s-au modificat, iar noi le vom actualiza în evidența Băncii.
Căsuța mesaje internet banking
Dacă ai activ serviciul de internet banking Idea::myBank, poți trimite actul de identitate valid prin căsuța de mesaje:
- deschide Mesaj Nou.
- alege la Tip mesaj din lista derulantă "Încarcă act de identitate".
- atașează actul de identitate valid (jpg, png, pdf).
- trimite mesajul.
Documente necesare:
Documentul de identitate valid, precum și orice alte documente, declarații și/sau informații relevante pentru actualizarea datelor.
Te-au ajutat aceste informații?
Dacă ai întrebări, sună la Idea::contact center *4455!
Banca îți rezervă dreptul să solicite și alte documente, în cazul în care, în urma analizei documentelor prezentate, rezultă necesitatea unor informații suplimentare.