Orașe în care căutăm:
- București
Ce asteptam de la tine:
- Studii superioare (finalizate sau in curs);
- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Cunostinte de limba Engleza (minim nivel mediu);
- Cunostinte in utilizarea calculatorului (Pachet MS Office & Windows) si rapiditate de operare;
- Atitudine proactiva si orientare catre obtinerea rezultatelor
- Experienta in domeniul bancar sau in suport clienti reprezinta un avantaj.
Ce presupune acest job:
- Preluarea apelurilor telefonice si furnizarea de suport in legatura cu serviciile/produsele detinute de clientii bancii;
- Identificarea nevoilor clientilor si solutionarea solicitarilor acestora conform procedurilor specifice de lucru;
- Gestionarea corespondentei primite pe e-mail din partea clientilor;
- Identificarea oportunitatilor de promovare a produselor si serviciilor bancii;
- Relationarea cu departamentele interne pentru rezolvarea solicitarilor, conform atributiilor si competentelor sale;
- Participarea la realizarea indicatorilor de performanta /atingerea obiectivelor propuse
- Intocmirea rapoartelor de activitate.
Vrei să candidezi pentru această poziție? Trimite-ne CV-ul tău la adresa recrutare@idea-bank.ro