Avantaje

Online banking pentru o afacere de succes. De pe telefon sau desktop.

 

Internet banking oriunde și oricând

Vă gestionați în siguranță banii 24h/24 de oriunde și la orice oră, aveți nevoie doar de o conexiune la internet.

 

Cost minim și în favoarea afacerii

Tranzacțiile interbancare prin internet banking au un cost cu 50% mai mic față de cele la ghișeul băncii.

 

Control financiar asupra banilor afacerii

Verificați instantaneu disponibilul, istoricul, starea plăților și realizați cu usurință orice operțiune, ca de exemplu negocierea unui schimb valutar avantajos. 

 

Personal, propriu și personalizat

Activați, personalizați și aranjați informațiile esențiale în funcție de priorități. În Idea::myBank dvs. alegeți numele și  imaginea produselor.

 

Widget-uri financiare editabile

Widget-uri care vă oferă acces rapid la informații sau operațiuni: curs/schimb valutar, grafic disponibil lichiditati, starea tranzactiilor recente, mesagerie, Tips & Tricks etc. 

 

În siguranță și sub control mereu!

Cele mai înalte standarde de securitate, vă autentificați și autorizați operațiunile prin intermediul unei aplicației tip token instalată pe telefonul mobil.

Caracteristici

Știți totul despre situația financiară, la orice oră.

  • platforma Idea::myBank este disponibilă exclusiv clienților Idea::Bank;
  • autentificare și autorizare a tranzacțiilor dinamică prin Idea::mTokenaplicație tip token de pe telefonul mobil;
  • facilități și opțiuni smart prin care aveți control asupra banilor: 
    • vizualizați timp real situația conturilor curente, conturilor de card, situația creditelor, a depozitelor sau a tranzacțiilor din fiecare cont;
    • realizeți cu ușurință orice operațiune: transfer între conturi proprii, plăți în lei sau în valută, deschideți un cont curent nou sau un depozit la termen;
    • dispuneți de funcționalități noi: deschidere conturi curente sau depozite la termen, negociere schimb valutar, import plăți prin fișier, autorizare operațiuni de către doi utilizatori, vizualizare instrumente de debit (BO/cecuri), motor de căutare cu filtre diverse și detaliate, modul de rapoarte și generare extrase de cont, care pot fi exportate în formatul dorit (pdf, excel csv) etc;
    • widgeturi financiare: acțiuni rapide, grafic disponibil lichidități, curs valutar sau cele mai recente tranzacții, mesagerie, Tips & Tricks etc;
    • administrați cardurile online: blocare sau deblocare, modificare limite de tranzacționare;
    • catalog de produse și servicii bancare: aplicați pentru un card de credit, credit de nevoi personale sau linie de credit etc.

Informații utile

Informații și detalii utile, la un loc, la îndemâna dumneavoastră.

Pentru ajutor (deblocări internet banking, întrebări etc.) sunați la Idea:: call center *4455 sau la +40.021.318.95.00. Serviciul este disponibil 24/7.

Costuri

Mai mici decât la ghișeu și vă ajută să economisiți timp și energie!

  • Tranzacțiile interbancare au un cost cu 50% mai mic față de cele la ghișeul băncii.

Aplicația Idea::mToken

Iată cum puteți descărca și instala aplicația Idea::mToken.

Idea::mToken este aplicația prin care telefonul mobil devine token-ul de conectare în platforma Idea::myBank și ulterior aplicața prin care veți autoriza operațiunile din internet banking.

Aplicația este compatibilă cu Android (4.4 sau o versiune ulterioară) și iOS (8.0 sau o versiune ulterioară), descărcați de mai jos direct pe telefonul mobil:

   

  • după instalare, permiteți aplicației să trimită notificări de tip “push”. Verificațidacă aplicația are acest drept:
    • Android: Settings/ Apps/ Idea::mToken / Notifications
    • iOS: Settings/ Notifications/ Idea::mToken
  • aplicația Idea::mToken trebuie activată la prima ultilizare.

Activare Idea::mToken

Vedeți mai jos:

După instalare, activarea Idea::mToken se realizează cu ajutorul a două coduri de activare formate din 8 cifre. Pentru a primi codurile urmați instrucțiunile de ma jos:

  • La prima conectare în platforma Idea::myBank, după ce ați introdus utilizatorul și parola inițiale, în următoarea fereastră apăsați pe "TRIMITE CODURILE DE ACTIVARE" și veți primi codurile de activare prin SMS.
  • Dacă ulterior aveți nevoie de codurile de activare, le puteți solicita sunând la Idea:: call center *4455.

Activează Idea::myBank

Puteți utiliza platforma de internet banking dacă aveți un cont curent, un card de debit/credit la Idea::Bank.

  • Client existent: activați Idea::myBank în doar câteva minute, fără nicio vizită sucursală, sunați la Idea:: call center *4455
  • Nu sunteți client Idea::Bank? Aveți la dispoziție mai multe opțiuni:
    • Veniți în cea mai apropiată sucursală Idea::Bank, cu actul de identitate;
    • Trimiteți SMS cu "myBank" la 1710 (tarif normal);
    • Completați formularul online.

Program procesare tranzacții

Consultați detalii mai jos!

Programul de procesare și decontare al tranzacțiilor realizate prin serviciul de internet banking Idea::myBank este următorul:

Transferuri în lei sau valută între conturi proprii sau către conturi Idea::Bank vor fi decontate imediat în urma aprobării lor în aplicația de internet banking Idea::iBank. Excepție: operațiunile ordonate în intervalul de procesare a închiderii zilei bancare.

Plăți în lei către un cont deschis la o altă bancă:

  • Plăți în lei cu suma mai mică de 50.000 lei vor fi decontate în aceeași zi dacă operațiunea este realizată până în ora 13:40. După această oră sau în zilele nelucrătoare, plățile vor intra în compensare în următoarea zi bancară lucrătoare. Această regulă se aplică și în cazul plăților către buget/trezorerie.
  • Plăți în lei cu suma egală sau care depășește 50.000 lei vor fi decontate în aceeași zi bancară lucrătoare, dacă operațiunea este realizată într-o zi bancară lucrătoare, până în ora 14:30. Ordinele de plată realizate după ora 14:30 sau în zilele nelucrătoare vor fi decontate în următoarea zi bancară lucrătoare.
  • În data de 23 a fiecărei luni sau, în cazul în care aceasta este o zi nebancară, în ultima zi lucrătoare înaintea acesteia, termenul limită pentru prelucrarea ordinelor de plată de mare valoare în lei (mai mari sau egale cu 50.000 lei) sau cele urgente este ora 14:00.

Plățile valutare către un cont deschis la altă bancă realizate într-o zi bancară lucrătoare, până în ora 16:00, vor fi decontate în 2 zile bancare lucrătoare de la inițierea operațiunii. 

Depozitele se vor constitui în ziua inițierii operațiunii. Excepție: operațiunile ordonate în intervalul de procesare a închiderii zilei bancare.

Schimburi valutare. Sumele convertite în urma unei operațiuni de schimb valutar vor fi disponibile în cont imediat, în urma aprobării lor în aplicație. Excepție: operațiunile ordonate în intervalul de procesare a închiderii zilei bancare.

* Toate tranzacțiile aprobate de către client în timpul orelor de închidere de zi (aproximativ între ora 18:00 si 24:00) vor fi procesate imediat după finalizarea închiderii de zi.

Instrucțiuni import plăți prin fișier

Instrucțiuni import plăți prin fișier

Sunt acceptate dor fișiere tip .txt. Fisierul nu trebuie sa contina header, iar valorile sunt despărțite prin virgulă “,”.

Dimensiune câmp și tipa data

  • n = numeric 0–9
  • a = alfabectic. All the characters should be caps.
  • F = câmp cu lungime fixă
  • V = câmp cu lungime variabilă
  • S = suma (fără despărțitor pentru mii; despărțitor pentru zecimale este “.”; doar 2 zecimale sunt acceptate)

Fiecare linie se încheie cu “ < CR > < LF > 

Descriere Dimensiune câmp & tip dată Detalii
Nume Beneficiar 35 a V M
Detalii plată 2 35 a V M
Detalii plată 2 35 a V O
Detalii plată 3 35 a V O
Detalii plată 4 35 a V O
Suma 15 n V S M
Cod IBAN Beneficiar 24 a F M
Cod IBAN Plătitor 24 a F M
Metodă de procesare 1 a F

O; valorile acceptate sunt: D = plăți interbancare urgente procesate prin canalul RTGS și N = plăți interbancare non-urgente procesate prin canalul ACH.

Pentru plățile interbancare sub 50.000 RON, dacă lăsați câmpul gol, acele plăți vor fi considerate non-urgente și astfel procesate prin canalul ACH.

Pentru plățile interbancare peste 50.000 RON, indiferent de valoare, acele plăți vor fi considerate urgente și astfel procesate prin canalul RTGS.

Dată execuție 10 a F M; in formatul dd-mm-yyyy
Referință plată 16 n V O
Număr de înregistrare Beneficiar  (CUI/CNP) 13 a V

C; obligatoriu pentru plați către Trezoreria Statului.

Dacă este completat câmpul pentru plăți în cadrul ISPRO (Beneficiarul are contul deschis în ISPRO), vor fi acceptate doar valorile referitoare la acel Beneficiar cu codul IBAN menționat. 

Referință plătitor 16 n V M

Exemplu:

BENEFICIAR1,DETALII1,DETALII2,DETALII3,DETALII4,10.00,RO03BACX0000001677724000,RO20ROIN911000181257RO05,,10-07-2020,,,1

BENEFICIAR2,DETALII1,,,,30.00,RO11BACX0000000789820000,RO20ROIN911000181257RO05,,10-07-2020,,,2

Solicită Idea::myBank

Răspundem în cel mai scurt timp!